Неземна подорож у пошуках прекрасного, або Як менеджери з продажу стали акторами

НОВИНИ

Неземна подорож у пошуках прекрасного, або Як менеджери з продажу стали акторами

 

Знайти щось справді варте уваги нині дуже важко. Незважаючи на шалені простори сучасного меблевого ринку, можна дуже довго блукати серед сірого й квадратного у пошуках чогось особливого й нестандартного. Цей пошук виснажує українців – всюди одноманітність й безликість. Вони варті кращого, але, на жаль, не мають вибору.

На підтвердження цієї інтуїтивної гіпотези ми вирішили провести соціологічне опитування українців. Отримані результати стали офіційним доказом того, що людям бракує вибору, бракує барв та фактур. Зазвичай їх обмежують ходовим набором однотонів: від світлих до темних.

Саме тому ми вирішили створити ролик "Italvelluti – стильний одяг для ваших меблів", який би наочно продемонстрував нинішній стан меблевого ринку. Його головними героями-дослідниками виступили менеджери компанії Interior Fabrics – офіційного представника ТМ Italvelluti в Україні . Адже вони, як ніхто інший, бачать чого прагне кінцевий клієнт та розуміють і знають сучасну ситуацію.

В процесі створення відео його концепція мінялась не один раз. А що найцікавіше – першочергово менеджери не мали бути залучені до зйомок.

«Ми вже знайшли акторів, провели попередні перемовини, домовились про локацію і раптом така зміна вектору… – розповідає Світлана Рудєва, керівник Відділу маркетингу та інтернет-просування компанії Interior Fabrics. – Було різне: сперечання, роздуми, руйнування «парканів» у власній голові, зважування «за» і «проти», перш ніж ідея знімати в рекламному ролику замість професійних акторів наших менеджерів вклалася й сприйнялася.

{image:4}
                                                                               Тарас Чайківський (плейбек) та Олег Тибінка (режисер)

Однозначно, це був челендж для всієї команди. Режисери не бралися за зйомку без кінопроби. Довелося організовувати додатковий етап у роботі. Але зйомки на руїнах якогось заводу замість печери, з паперовими трубками замість ліхтариків, по битому склу та бетону, у бруді й пилюці, остаточно підтвердили, що талановиті менеджери-продажники можуть бути й акторами, які входять в роль, нехтують комфортом, слухняно виконують команди режисера та достойно дивляться в кадрі!

Коли ж ми опинилися на знімальному майданчику в польових умовах, мене не покидало відчуття гордості за наших головних героїв. На вулиці спека, у печері – холод. Від перепаду температур тече грим. Бутафорні костюми сковують рухи, не дозволяють розслабитися у перервах між дублями, крім того, вони весь час потребують рехтовки…

А наш диван! Щоби затягти до печери, його потрібно було розібрати. А перед тим вузькою стежкою підняти на гору. Коли ж під час зйомок останніх кадрів до мене вибігла перелякана помічниця режисера зі словами: «Ми зіпсували ваш диван», – вірите, руки опустилися. Лише коли подивилася на Дениса, що виходив за нею, заспокоїлася: «Та все ок, Світлано, – сказав він. – Це ж наша TOKYO

Здається, я можу без кінця розповідати про цей маленький проект. І кіно про нього є, напевно, цікавішим за сам ролик, який глядачі побачать на екранах».

Враження і спогади переповнювали всіх. Для кожного члена команди – це було щось нове, незвідане, але, безперечно, захопливе.

«Було дуже цікаво. Нам пощастило побувати в колоритному регіоні, та головне – відчути себе в шкурі актора, – із захватом розповідає Олександр Івашковський, старший менеджер компанії Interior Fabrics. – Ми повністю занурились в нове амплуа і в міру можливостей працювали.

Вражень було багато. Загалом зйомки були схожі на приємний квест. Ми отримали шалений заряд позитиву і безцінний досвід».

Ролик став доказом того, що талановита людина – талановита у всьому та що найціннішим у компанії є люди. Денис Дзореалашвілі, координатор продажу меблевих тканин, ще раз підтвердив, що наші менеджери – мультифункціональні й багатогранні особистості:

«Коли ти себе почуваєш актором, продумуєш, як вчинив би твій сценічний герой, реально переживаєш за нього: як йому там на новій планеті? Особливо важко грати, коли у тебе немає слів, і всі емоції транслюєш тільки жестами й тілом. Атмосфера на знімальному майданчику – супер, всі переживають за нас, підказують, як краще, але найкрутіше – коли чуєш вигук: «МОТОР!»

У перервах тобі не дають забути, що ти ще й менеджер компанії Interior Fabrics. Тобі дзвонять клієнти, і ти в процесі переговорів ділишся своїм позитивом. Коли зйомки закінчилися, ти втомлений і виснажений, але ловиш себе на думці, що тобі цього буде не вистачати і ти б із задоволенням повторив би це ще не один раз».

Не викликає сумніву, що це був справжній виклик для усіх учасників проекту. Була потрібна не лише фізична, але й моральна підготовка. Але усі впорались! Найважче, звісно, було тендітній Вероніці Нікульченко, регіональному менеджеру з Дніпра, але вона, як справжній боєць, мужньо витримала усі випробування:

«Робота режисера, команди хлопців, які виставляли світло, атмосфера на майданчику – це було нереально круто! Я й не могла подумати, що над роликом у 50 секунд буде стільки роботи. Ніколи не забуду обличчя хлопців у шарі тонального крему та Сашині наведені чорним олівцем брови. А ще кажанів, які були при вході в печеру (принаймні, так мені говорили).

{image:5}

Незважаючи на те, що ми цілих 8 годин були одягнені в не дуже зручні костюми та шишки, які я собі набила – однозначно хочу ще!»

Маємо надію, що сучасний меблевий ринок розфарбується такими ж емоціями, які переживали наші менеджери і вийде на справді європейський рівень. А тканини Italvelluti йому в цьому допоможуть.

P. S. Головну родзинку ролику – яскравий диван у TOKYO та PATCHWORK, можна придбати в ODESD2 у м. Київ. 

Натхнення та поради

Уся корисна інформація завжди під рукою. Підписуйтесь на розсилку!

 

Вхід на сайт

Переваги реєстрації

  • знижки до 10% на продукцію та послуги при замовленні з сайту;
  • інформаційна підтримка
  • можливість стати Партнером
Умови реєістрації

форма реєстрації

+38

ДЯКУЄМО ВАМ ЗА РЕЄСТРАЦІЮ

Спеціальні умови діятимуть після активації Вашого облікового запису. Дочекайтеся підтвердження на електронну пошту.