Команда дизайн-бюро Odesd2: Натхнення – це стан душі

НОВИНИ

Команда дизайн-бюро Odesd2: Натхнення – це стан душі

Дизайн-бюро ODESD2 розпочало роботу в 2012 році. Саме тоді його засновники – архітектори Зброй Святослав та Булгаков Дмитро – поставили собі на меті заповнити пробіл в українському промисловому дизайні. На той момент Святослав та Дмитро були студентами 3 курсу Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури (НАОМА) за спеціальністю архітектор-художник, і створювали основи майбутнього дизайн-бюро, обговорюючи їх як зі своїми однокурсниками, так і з викладацьким складом.

Виходячи з доступних на ринку технологій, команда бюро почала самостійно розробляти та проектувати об’єкти предметного дизайну, налагоджувати виробничі відносини, виготовляти прототипи та випускати об’єкти в серію.

Наразі ODESD2 – це компанія з налагодженим процесом виробництва, дилерською мережою, що зростає, клієнтами у всіх куточках земної кулі та публікаціями в топових виданнях, присвячених архітектурі та дизайну.

Виробничі майданчики компанії розосереджені по території України, дилерська мережа включає ряд представництв у Польщі, Голландії, ОАЕ, США та Канаді. Крім того, компанія розвиває відносини з українськими торговими мережами, профіль яких – дизайнерські меблі та комплексні інтер’єрні рішення для житлових та громадських просторів.

Поділіться з читачами як відбувається процес створення нового предмету інтер’єру, чи виготовляєте предмети на замовлення?

Найбільше на початок роботи над об’єктом впливає досвід, отриманий у процесі пошуку технологій, ідей, закономірностей та аналітики всього досвіду попередніх поколінь в сфері промислового дизайну. Створення чогось нового – це завжди вивчення того спадку, який ми отримали від попередників. Лише після того, як ми вивчимо досвід минулого, ми зможемо доповнити його і, таким чином, створити щось нове.

Дизайн-бюро ODESD2 не виготовляє об’єкти на замовлення: ми можемо дослухатись до пропозицій чи побажань наших клієнтів, але кожен об’єкт розпочинається безпосередньо з самого дизайнера. Дизайнер розпочинає роботу над своїм об’єктом, одразу беручи до уваги те, що він повинен бути підтриманий іншими об’єктами серії. Тобто, проектування стільця передбачає одночасне проектування столу, крісла, комодів тощо.

Може виникнути питання щодо того, що є первинним: ідея чи матеріал, в якому вона має бути реалізована. Завжди є чіткі критерії того, який об’єкт дизайнер повинен отримати в підсумку, тому матеріал з’являється внаслідок чіткого технічного завдання. І лише після складання технічного завдання дизайнер, шляхом відбору, визначає, який матеріал буде найкращим рішенням для даного об’єкту.

Дизайнери - натури творчі, де черпаєте натхнення?

Натхнення – це імпульс, який наповнює кожну клітину бажанням творити. Воно не прив’язане до конкретного місця, настрою чи оточення. Натхнення – це стан душі.

Розкажіть, будь ласка, про історію роботи з компанією Interior Fabrics?

Ще до того, як ми розпочали співпрацю з Interior Fabrics, ми знали про успіхи компанії, нас цікавила продукція, яку компанія постачає на український ринок. На початку 2015 року ми відчули потребу в нових текстильних матеріалах для нашої продукції, і звернулись до Interior Fabrics.

Нам сподобався стиль роботи компанії, як менеджерів, так і вищого керівництва; якість тканин і асортимент кольорів та фактур. Саме тому ми розпочали співпрацю з Interior Fabrics, і першим етапом нашої співпраці стало застосування тканини Stonewash в одній з найпопулярніших моделей бюро – кріслі Q1.

Які моменти у співпраці з компанією Interior Fabrics Ви б хотіли окремо відмітити?

Нам подобається, що компанія чудово знається на особливостях інтер’єрних тканин, слідкує за новинками на європейському ринку і оперативно пропонує їх українцям. Крім того, у своїй роботі Interior fabrics завжди дотримується термінів, гарантує стабільність поставок та якість замовленної продукції.

Коли люди вірять в те, що вони роблять, діляться своїми знаннями з іншими і не бояться експериментувати й шукати нові смисли у своїй роботі – саме тоді можна говорити про успішну компанію.

У якому напрямку, на Вашу думку, рухається український дизайн? Що потрібно зробити аби він розвивався?

Ми любимо порівнювати світовий ринок промислового дизайну з рухом швидкісного потягу. Сучасний український дизайн, як пасажир цього потягу знає лише, в якому напрямку він рухається, але поки що йому складно розрізнити пейзажі за вікном.

Необхідно, щоб кожен учасник процесу докладав максимально зусиль для досягнення спільного результату. Дизайнери мають знати промислові потужності ринку, орієнтуватись на споживчий попит; виробники матеріалів – дбати про те, щоб вони відповідали вимогам часу (екологічність, ціна тощо). Саме за таких умов український дизайн зможе розвиватись.

Незабаром Новий Рік, чи можете підбити підсумки року, що минає?

За 2015 рік ми випустили більше 40 об’єктів, взяли участь у кількох профільних виставках, відкрили представництва у Польщі, Голландії, ОАЕ, США та Канаді. Щомісяця наші об’єкти публікуються у провідних виданнях України та світу.

Одне з найголовніших досягнень цього року – це відкриття дизайн-школи на базі програми стажування бюро. Навчання у дизайн-школі суттєво відрізняється від більшості програм, які існують на території України. Період навчання становить один квартал та розбитий на наступні етапи: навчання проектуванню об’єкта, вивчення матеріалів, підготовка технічної документації для виробництва, виготовлення прототипу. Також в рамках навчання дизайнери вивчають питання комерційної складової об’єкту і його медіа-просування.

Навчання є безкоштовним, як і створення прототипу та всі пов’язані з цим витрати. У найкоротший термін ми запускаємо готовий продукт у серійне виробництво. Логічним завершенням навчання є експонування та продаж створених студентами об’єктів на майданчиках бюро. В результаті, кожен дизайнер постійно отримує свій відсоток прибутку від продажу створеного ним об’єкту. У грудні цього року ми плануємо презентувати об’єкти студентів літнього набору дизайн-школи.

Крім того, для розвитку напрямку навчання у 2015 році бюро створило простір BAZIS auditorium. Діяльність простору поділена на два напрямки: перший – проведення занять в рамках дизайн-школи, другий – формування динамічного центру професійного архітектурної та дизайнерської спільноти.

В рамках першого напрямку проводяться лекції та практичні заняття для студентів дизайн-школи. Другий напрямок передбачає роботу BAZIS auditorium як простору, створеного для роботи, проведення майстер-класів та публічних виступів, а також демонстрації технологічних досягнень української промисловості та їх відтворення в об’єктах предметного дизайну. В цьому напрямку команда бюро співпрацює з найкращими представниками архітектурної та дизайнерської сфери України, а також з провідними виробниками матеріалів і технологій, надаючи їм можливість розповісти про свої досягнення, поділитись досвідом та знаннями.

Натхнення та поради

Уся корисна інформація завжди під рукою. Підписуйтесь на розсилку!

 

Вхід на сайт

Переваги реєстрації

  • знижки до 10% на продукцію та послуги при замовленні з сайту;
  • інформаційна підтримка
  • можливість стати Партнером
Умови реєістрації

форма реєстрації

+38

ДЯКУЄМО ВАМ ЗА РЕЄСТРАЦІЮ

Спеціальні умови діятимуть після активації Вашого облікового запису. Дочекайтеся підтвердження на електронну пошту.