Цього року ще один заклад міста Києва змінив своє обличчя – це ресторан мережі «Євразія». Над його переосмисленням працювала Олександра Пендраковська – архітектор, психоаналітик і просто талановита особа, яка залюбки поділилась з нами своїми враженнями від робочого процесу.
Розкажіть, як народився проект інтер’єру Євразії?
Почалось все звично – 30 грудня ми прийшли на оглядини нового приміщення. Площа у 800 м2 потребувала повного перепланування. Нам потрібно було демонтувати бетонні сходи, а потім відлити двоє нових, поглибити на один метр підвальний поверх та виконати море інших не менш важливих завдань. А що найцікавіше – на все про все ми мали лиш 4 місяці. Тому вже через 2 тижні (14 січня) ми приступили до роботи, а 11 травня ресторан вже відкрився.
Які завдання були поставлені?
Розмова із замовником була доволі лаконічною. Було сказано приблизно наступне: «Хочу суміш лофту й класики, але щоб було затишно. Кухню розмістити у підвалі і обов’язково створити дитячий куточок. Я думаю ви все зрозуміли і впораєтесь. Я полетів».
З якими труднощами в роботі ви зіткнулись?
Це приблизно 25-й проект HoReCa у моїй практиці, але труднощі виникають завжди. Цього разу ми співпрацювали аж з чотирма підрядниками, які виготовлюють меблі. Вони були розташовані у трьох містах. Ми дуже уважно ставились до підбору тканини, тому кожному підряднику замовляли тканини самостійно.
Та й тут не обійшлося без складнощів. То із підібраної комбінації однієї із тканин не було в наявності, то терміни поставки нам не підходили. Врешті довелося 6 разів міняти специфікацію. Але спільними зусиллями все вийшло на ура.
Чому для цього об’єкту Ви обрали колекції TM Italvelluti: Api, Celtic Uni, Plaid, Amalfi, Positano, Panarea та інші?
Підбір тканин справа не з найпростіших. Для HoReCa недовговічні тканини – це велика проблема. Вдома,у побуті меблева оббивка ніколи не зіткнеться з такими випробуваннями, як у ресторані, який протягом лиш одного місяця відвідують понад 10 000 осіб. Тому основне завдання для нас – знайти справді витривалий текстиль.
Якщо тканина вибрана неправильно, ресторатор буде змушений перетягувати меблі не через 3-4 роки, а вже через рік. Щоб уникнути такої неприємності, я завжди обираю тканини, які пройшли випробування не менше ніж 70 000 циклами машини Мартіндейла.
Також надаю перевагу тому текстилю, з якого неможливо висмикнути нитки фурнітурою джинсів та який є легким у догляді. Знизити вимоги можна лише для спинок крісел. А обрала саме ці тканини, тому що вони ідеально впораються з поставленими завданнями.
Чи існують якісь жорсткі умови до текстилю для об’єктів HoReCa?
Так, звісно: довговічність, наявність та доступна ціна. Виберіть будь-які два :)
Над яким проектом Ви працюєте зараз?
Закінчивши один ресторан мережі «Євразія», зараз працюю над іншими. Це кумедна історія, адже попередній дизайн, який зараз безжально руйную і радикально обновляю, також створювався мною. Просто за 4-6 років всі предмети інтер’єру трішки «втомилися»: шпон на дверях витерся, дивани просіли, морально все зістарілося.
Чому обираєте текстиль Interior Fabrics?
З вами дуже приємно працювати. Ви надійні. Вам не все одно, а для мене це дуже важливо!