Бренд Made in Ukraine: мрія чи реальність?

НОВИНИ

Бренд Made in Ukraine: мрія чи реальність?

 

Що треба зробити українським дизайнерам, щоб їхній продукт був легко впізнаваним по цілому світі? На який досвід італійців варто звернути увагу аби досягнути такого ж успіху?

На ці та інші наболілі запитання на своїх лекціях «Бізнес через дизайн-мислення» та «Моє життя в дизайні» дав відповідь Андреа Тозі, провідний італійський дизайнер,технолог та викладач. Будучи деканом кафедри з міжнародного партнерства та інновацій Європейського інституту дизайну, він щодня зустрічається зі студентами-дизайнерами зі всього світу. Саме тому, як ніхто інший, він знає наскільки важливо дати юним талантам правильну мотивацію і знання, аби після повернення в рідні країни, вони змогли вивести вітчизняний дизайн на якісно новий рівень.

«В чому особливість італійського дизайну? – запитує себе і аудиторію Андреа, –  Дивлячись з далека, ми можемо сказати, що це зробили італійці. Made in Italy відчувається інтуїтивно. Та в момент формування італійського дизайну цього не було.

Ще 50 років тому поняття Made in Italy не існувало. Воно з’явилось завдяки дизайнерам і почало  формуватись в післявоєнний період. А зараз, коли світ розвивається набагато швидше, у всіх дизайнерів є шанс створити свій бренд, бренд своєї країни, бренд Made in Ukraine. В Україні шлях до успіху базується на тому, щоб знайти свою культурну спадщину і адаптувати її в дизайн.

Італійський дизайн, як і український, також з’явився із затримкою. Адже в той момент, коли формувався бренд Made in Italy, дизайн французький, британський і американський вже відбулись як поняття. Та коли ти приходиш пізніше, ти можеш проаналізувати ситуацію і взяти з неї найкраще, можеш це все креативно поєднати.

Італійці скопіювали у французів естетичну частину. В англосаксонській школі запозичили зручність та функціональність. В американській школі – маркетинг (предмет створюється не для власного задоволення, а для економічного прибутку).

В 69-му році в Італії сформувалась система дизайну. Використовувались інноваційні матеріали, як-от пластик. Була співпраця між дизайнерами та світом науки.

Завдання українців – зрозуміти в який діалог можуть вступити дизайнери з інженерними компаніями, щоб інноваційно змінювати традиційні предмети.

Дизайнер може не лише створювати інноваційний продукт. За допомогою інновацій він може вдосконалити те, що класично вже існує, те що вже ринком прийнято, але його потрібно адаптувати до сучасних вимог.

Завдання українців – вивчаючи своє минуле, минуле інших країн, трансформувати це в те, що може застосовуватись в сучасному світі  і, завдяки інноваційним технологіям, дати цьому поштовх в майбутнє.

Так, українські реалії не мотивують до великих креативних проектів. Але ми хочемо, щоб українські дизайнери зрозуміли, що зараз в них набагато більше інструментів ніж було у італійців в період становлення італійського дизайну. Світ рухається набагато швидше. І завдяки сучасним технологіям формування українського дизайну в ваших руках. 

Якщо ви, як дизайнери, маєте віру в свої проекти, відповідно, у вас вірять ваші потенційні клієнти та партнери.»

І ми також віримо у вас – наші любі українські дизайнери. А після таких натхненних та змістовних слів ми не сумніваємось, що вам під силу створити й глобально поширити бренд Made in Ukraine. А Interior Fabrics вам у цьому всіма силами допоможе.

Вже готові безупинно творити та руйнувати шаблони? Тоді телефонуйте нашим менеджерам, аби вони підготували для вас текстильну зброю ;)

Натхнення та поради

Уся корисна інформація завжди під рукою. Підписуйтесь на розсилку!

 

Вхід на сайт

Переваги реєстрації

  • знижки до 10% на продукцію та послуги при замовленні з сайту;
  • інформаційна підтримка
  • можливість стати Партнером
Умови реєістрації

форма реєстрації

+38

ДЯКУЄМО ВАМ ЗА РЕЄСТРАЦІЮ

Спеціальні умови діятимуть після активації Вашого облікового запису. Дочекайтеся підтвердження на електронну пошту.