Виставка завершилась, а враження залишилися з нами. Інтер'єрні події ми завжди чекаємо з нетерпінням, тому що це один з небагатьох приводів зустритися з друзями, партнерами, познайомитися з потенційними клієнтами і дуже цікавими особистостями. Цього разу у нас була невелика делегація, але нам теж є що сказати про очікувану подію лютого. Отож, що ми думаємо про Interior mebel 2018.
Яна Кісільчук, керівник відділу маркетингу Interior Fabrics
Выставка Interior Mebel стала для меня первым проводником в мир дизайна и интерьеров. Все спрашивали какое-то профессиональное мнение об увиденном, но ребята, что я могу сказать сейчас? Сегодняшняя я для таких мероприятий - пока чистый лист, не обремененный специализированной терминологией, знаниями и видением. Конечно, в ближайшем будущем я обрасту компетенцией и смогу делиться экспертной точкой зрения с каждым, кто готов слушать.
Пока чистый субъективизм: акценты на престиж и статус. Некоторым моделям диванов самое место в Версальском дворце: роскошные, блестящие, помпезные. Аскетичный минимализм пока явно проигрывает. И жаль.
Некоторые модели диванов обнимали так нежно и настойчиво, что приходилось сдаться и позволить себе погрузиться в это облако хотя бы на пару минут, несмотря на ответственную миссию - все увидеть, все отснять.
И да, я сидела на квартире. На диване за 27 тысяч евро. Пока это самое яркое впечатление :)
Приятно, что организаторы позаботились и об коммуникационной части мероприятия. С удовольствием прослушала лекцию Андреа Този о дизайн-мышлении в бизнесе. Лектор излучал вдохновенность, эмоциональность и любовь к предмету разговора, чем однозначно зарядил слушателей.
Христина Дубницька, арт-директор Interior Fabrics
Інтер’єрна виставка Іnterior mebel – розкіш в деталях, вишуканість в комплексному підході.
Говорячи про інтер’єрний дизайн в Україні, можна сміливо сказати, що він стоїть на порозі прогресивного розвитку. Українські дизайнери пропонують для відвідувачів яскраві кольори та стильні форми. Якісна подача на рівні з світовими виробниками.
Щодо виставки, то слід звернути увагу на велику кількість якісної продукції, представленої на стендах світових виробників. Це і окремі предмети інтер’єру, освітлення, меблі, так і комплексна подача для вітальні, спальні та кухні. Універсальність, функціональність, практичність та простота зараз дуже в моді. Італійські виробники використовували легкі та елегантні форми меблів. Досі першість залишається за велюром, який плавно лягає на елегантні форми стільців та диванів. Доповнюється ця краса вишуканими люстрами та поличками з дерева. Природна класика безумовно в моді, приємна та ніжна на дотик.
Легкість форм проглядається на виробах з шкіри. Такі меблі - гарний акцент в дизайні впевнених та сміливих людей.
Грамотне поєднання текстилю в інтер’єрі можна побачити і на предметах освітлення. Це торшери та люстри, виготовлені в стилістиці інтер’єру, оббиті якісним текстилем.
Сучасні інтер’єри включають приємну гаму пастельних кольорів, використовуються природні матеріали. Дивани світло бежевих, рожевих, зеленкуватих та сірих кольорів, з акцентами яскравих подушок з геометричними візерунками. В комплексі це створює затишний та стильний інтер’єр.
Щоб обійти виставку одного дня достатньо, але і двох днів бракне, щоб проникнутися атмосферою. Кожен день був насичений цікавими та пізнавальними лекціями від українських та італійських дизайнерів. Як будувати відносини з підрядником, де шукати натхнення, як з’явилося поняття made in Italy, правило 30 см в проектуванні ресторанів…
Марія Пасельська, смм-менеджер Interior Fabrics
Як та, хто працює з соцмережами, віддам великий респект організаторам за хорошу технічну підготовку та мережу. Працювати було суцільне задоволення. А як та, хто на інтер'єрних виставках не вперше, то зауважу, що було цікаво, але мало...
На жаль, виставка дуже маленька. Я навіть не встигла втомитися, хотілося ходити ще й ще. Маленька кількість павільйонів та мініатюрні стенди показують, що виробники дуже вагаються щодо своєї участі, думають над доцільністю такого внеску, адже участь досить не бюджетна. Організатори конкурують з онлайновим простором, з можливостями відвідувати виставки за кордоном. Тому і зробили основну ставку на лекторій, і не прогадали. Зінаюся чесно, я прийшла заради них і хотіла почути про тренди від відомих дизайнерів.
Щодо самого простору, то навіть не знаю кому точно дякувати: орагнізаторам чи скандинавській монохромності за приємне світло, плавні переходи поміж стендами та насиченість приємними дрібницями. Кожен свій погляд хотілося сфотографувати, все красиве та надихає, хотілося якомога більше запам'ятати. Дуже сподобалися концептуальні стенди, наприклад у Blest. Де понад усе ідея, а далі ми бачемо певний перфоманс. А так як виставка невелика, то можна встигнути все. І не відмовити собі у задоволенні погойдатися на лежаку чи закутатися в якомусь ліжку.
У нас не було свого стенду. Проте, як ми часто кажемо, незалежно від обставин на будь-якій українській виставці представлені будемо. Секрет в тім, що ми єдині в Україні представники колекцій Italvelluti, тому багато виробів в нашій тканини ви бачили, і навіть не здогадувались, що це ми.