Головним завданням Interior Fabrics у співпраці із партнерами є створення можливостей для їхнього розвитку. Якщо компанія смілива, відкрита до змін та націлена на досягнення нових вершин – ми готові йти назустріч та спільно творити якісний продукт для українців. Яскравим прикладом такої кооперації стало відкриття італійської серії безкаркасних меблів ТМ «Enjoy», в якій були використані тканини ТМ Italvelluti. Та це не лише співпраця – це море емоцій, задоволення, позитиву та натхнення. Дмитро Возний, співзасновник компанії «Enjoy», поділився з нами історією становлення вже знаного в Україні бренду та розповів чому вирішив експериментувати та йти шляхом створення ексклюзиву.
Чому вирішили займатися пуфами? Наскільки складно було розпочати цей бізнес?
Ідея пуфів прийшла спонтанно. Разом із братом перебирали варіанти, яким бізнесом могли б займатись, і коли Назар озвучив ідею безкаркасних меблів, я цілком серйозно запитав: «Що це таке?» Ми знали, що бізнес має бути оригінальним, містити в собі фан, емоції, ним не мають займатись всі навколо. І варіант пуфів повністю підійшов. Це трендовий продукт, чия популярність швидко набирає обертів, а ринок ще не перенасичений аналогічними пропозиціями. До того ж, щоб почати шити пуфи, не потрібно мати 10 верстатів та великий цех. Наш перший офіс був площею 50 м2, ми мали 1 швейну машинку, розкрійний стіл та одну людину в штаті, яка була і конструктором, і розкрійником, і швеєю.
З якими труднощами стикались? Що є пріоритетним для клієнта?
Зі самого початку вирішили, що не хочемо стати черговою компанією-клоном, яка пропонує те саме, що й інші. В чому взагалі зміст такого бізнесу? Ви ж не вдягаєтеся так само, як і ваш сусід. А бренд – це та ж особистість в очах клієнтів. Ми мали відрізнятись і чітко себе позиціонувати. І насправді донести собі та людям – хто ми є, чим оригінальні й чому наш продукт варто придбати. Це складно.
Наразі дуже мало компаній, чий креатив сягнув чогось більшого за традиційні фрази про неймовірну команду з неймовірним досвідом та місією робити неймовірно шаблонний продукт)
І ринок пуфів не виключення. За останні роки, в людей міцно закріпилася думка, що пуф – це дешевий мішок до 1000 грн. Через те, що компанії пропонують майже ідентичний асортимент, пуфи сприймають як стандартизований продукт, а тому ціна і якість у всіх має бути однаковою. Як наслідок, люди не заглиблюються у питання різниці тканин, наповнювача, ергономіки пуфів – а це якраз три найважливіших елементи, які визначають їхню якість. Саме на них варто звертати уваги перед купівлею. Донести цю інформацію споживачеві, пояснити різницю – одне з найскладніших завдань для нас.
MANHATTAN
Давайте зупинимось на тканині. У чому її важливість у пуфі?
Крісла-пуфи купують для дітей й дорослих, для дому й вулиці, для спокійних вечорів та шалених фестивалів, а отже і вимоги до тканин є різними. Шкірзамінник, велюр, замша, рогожка, нейлон – це все різні матеріали, які мають свої переваги залежно від того, де, як і ким будуть використовуватися меблі.
Для себе ми обрали напрям екслюзивності та якості, при чому під якістю я маю на увазі дорожчі матеріали, ергонімічний дизайн та сервіс.
Пуфи, виконані з італійських тканин, мають естетичний вигляд, оригінальну текстуру, є зручними, приємними до тіла та легкими у догляді. По суті, ми єдині, хто пропонує такий асортимент на ринку, оскільки маємо на меті вивести безкаркасні меблі на якісно новий рівень, позиціонуючи їх як стильну та сучасну річ – повноцінне інтер’єрне рішення, а не просто «крісло-мішок».
RIGA JAPAN & PERSEMPRA
Звичайно, в асортименті присутні і бюджетні варіанти пуфів, але здебільшого вони розраховані на корпоративний сегмент, яким потрібно недорого облаштувати лаунж-зони.
Чи Ви особисто маєте пуф вдома?
Не минуло й двох років, як в мене з’явилися пуфи) Річ у тім, що протягом довгого часу ми в офісі тільки й сиділи на пуфах, корпусні крісла та столи були лише у персоналу. Тому, якщо чесно, вдома вже хотілося посидіти на чомусь іншому. А зараз у мене вдома стоїть комплект із двох пуфів Smile та столика.
TOKYO & PATCHWORK
В якому напрямку плануєте розвиватися?
Найближчі плани – це активна співпраця з дизайнерами, вихід в оффлайн та розширення асортименту (дитяча колекція, поролонові меблі). Ще одним важливим напрямом розвитку є вихід закордон, але тут потрібно вирішити ще багато питань, адже безкаркасні меблі – це доволі специфічний товар. Пуфи об’ємні, не штабелюються, не розбираються, їхня доставка виходить досить дорогою.
Також ми розвиваємо свій сайт як маркет-плейс, розміщуючи товари партнерів, які вписуються в тематику «меблів для відпочинку». Вже зараз ви можете придбати на нашому сайті популярні пластикові меблі, меблі з ротангу або тикового дерева.