«Коли купують меблі, чомусь рахують тільки те, скільки ви платите саме сьогодні. Мало хто замислюється над тим, скільки ті меблі прослужать їм – рік, два, три? А скільки вони прослужать у тому вигляді, у якому їх купили, скільки вони будуть виглядати «як нові»? Я поставлю питання інакше, чи згоні ви заплатити на 10-15% більше, щоби ті меблі вдвічі чи навіть втричі довше виглядали, як нові? Італійський продукт старіє вінтажно. Він з кожним роком набиває собі ціну! Не можна жити лише сьогоднішнім днем, треба думати про майбутнє…».
Сергій Костенко, засновник компанії Interior Fabrics та офіційний представник TM Italvelluti в Україні, про далекоглядність бізнесу, якої майже немає в Україні...
Дивиться серію відео про неправильне розуміння поняття "клієнтоорієнтованість" в Україні та про шляхи виправлення цієї ситуації