«Знав би де впадеш, підстелив би соломки» - це українське прислів’я унікальне, адже актуальне завжди і всюди. Алгоритм простий: люди помиляються, аналізують невдачі, роблять висновки і, як результат, вдосконалюють свої навички. Звісно, власні «побиті коліна» закарбовуються в пам’яті найкраще, але як же було б добре оминути хоча б частину неприємностей.
І в цей момент на допомогу приходять старші «брати і сестри» - люди, які вже пройшли вогонь і воду й можуть, опираючись на власний досвід, дати юним талантам влучну, а головне робочу пораду.
Виставка Interior Mebel стала тою територією, де два «покоління» змогли зустрітись, поспілкуватись, а головне обговорити мільйон і одне робоче питання. А для тих, хто, в силу обставин, не зміг на неї потрапити, ми підготували короткий огляд найцікавіших лекцій.
Yova Yager - правила дизайну ресторану
Як дизайн працює в ресторанах? Дизайн працює для приваблення гостей, для легенди, для маркетингу. Він працює на те, щоб привернути увагу. Але ресторатору потрібно, щоб гість повернувся.
Запорукою успіху будь-якого ресторану є баланс між їжею, сервісом і дизайном. Тому створення ресторану це командна робота. Ресторатору з архітектором неможливо створити ресторан без шефа і технолога. Бо навколо шефа вибудовується все: технологія, кухня, концепт всього закладу. А технолог допомагає шефу це все грамотно розставити. Це чотири людини, які потрібні для створення ресторану.
Під час створення ресторану дизайнер має зважати на наступні пункти :
• технологія планування (думаєте з позиції шефа)
• зонування планування (думаєте з позиції гостя)
• світло, колір, стиль і унікальність.
Ще один момент – це ергономіка меблів. Я сама придумала правило, яке назвала «Правило 30 сантиметрів». Якщо ви сідає на диван в ресторані і ваша голова буквально впирається в стіл – це означає не дотримувались правила 30 сантиметрів (стілець наприклад 45 см, а стіл 75). Якщо ви будете дотримуватись цієї різниці – людям буде комфортно. Треба також враховувати, що в м’яких меблів є усадка та пружність поролону.
Порада – не створюйте ресторан для всіх. Дізнайтесь в ресторатора: який образ гостя? які продукти використовуватимуться? яка локація? чому гість має повернутись? що є особливого? Випитуйте, адже розуміння гостя дозволяє зробити дизайн з першого разу.
Олена Фатєєва - ліквідний дизайн
Як можна допомогти нашому ринку? Врятувати нас може тільки дизайн. Дизайн – це перш за все душа продукту, те що ми робимо, те чим ми живемо.
Ліквідний дизайн можна зробити в будь-якій нерухомості. Ліквідний дизайн – це не Pinterest. Ви в будь-якому разі повторитесь. Якщо ж ви повторитесь, ви автоматично потрапляєте в ряд одноликого сірого дизайну. Цей дизайн не буде продавати. Бо в нього не буде головного – в нього не буде душі.
Всі підкоряються моді, тенденціям. Та швидкість продажу нерухомості залежить від того наскільки дизайнер зможе думати по-іншому. Якщо ти справжній – ти завжди будеш попереду часу. Якщо ти будеш повторювати – завжди будеш позаду. Тому Не приймайте правила.
Олена Мураховська - головні правила формування moodboard-ів
Будь-який дизайнер не екстрасенс. Він не може знати, що клієнту сподобається, а що ні. Для того, щоб систематизувати ці ідеї, професійні дизайнери користуються мудбордами. Таким чином вони формують ідею, яку представляють клієнту.
В чому різниця між мудбордом і дошкою в Pinterest? Різниця в систематизації. Якщо дошка в Pinterest? об’єднує картинки одної теми, мудборд є систематизований та чітко перевірений, де кожен елемент на своєму місці.
Як правильно зробити мудборд? Для цього ви маєте дати відповідь на наступні питання.
1.Для кого робиться дизайн? Весь дизайн в світі є персоніфікований.
2.Що подобається: сучасна архітектура чи арт-деко?
3. Яке натхнення? Ідеальний будинок – як він?
4. Настрій. Які відчуття хочете отримати?
5. Які деталі вас приваблюють?
6. Який колір вам подобається?
Я пропоную гру-тест, яка відкриє вам очі. Її варто робити перед початком проекту для того, щоб зрозуміти в яку сферу вас взагалі тягне.
Що для цього треба? Смартфон або комп’ютер.
Чим ви маєте користуватись? Pinterest, журнали, facebook, instagram та програма Go moodboard.
Що маєте зробите? Збиріть 100 картинок по темі, яка вас цікавить.
І наступає цікавий момент – розбір. Тепер даєте відповідь на вищезгадані шість запитань. Й коли ви відповісте на них, то з легкістю можете зробити свій мудборд. У вас буде чітке розуміння того, що ви хочете, адже виявиться, що ті 100 картинок ви легко можете систематизувати.
Ольга Терефеєва - хороші дизайнери та надійні виконавці
Що має мати добрий дизайнер?
• Освіту. Він має мати диплом, сертифікат.
• Портфоліо. У кожного дизайнера є свої стилі в яких вони працюють. Не варто думати, що той в кого є лише класичні дизайни почне робити вам індустріальний стиль.
• Комерційна пропозиція. Вона включає перелік креслень, візуалізацію. Тут вказується чи буде дизайнер з вами на виїзди, чи привозитиме до вас в офіс зразки чи до нього будете їхати ви.
• Договір. Його обов’язково треба підписати.
• Рекомендації. Якщо ви ставите запитання – Чи ти маєш хорошого дизайнера? Обов’язково питайте – Чому ти думаєш, що він хороший? Що ти про нього знаєш?
• Нагороди. Це показує наскільки він впевнений в собі, його позиціонування, наскільки він визнаний суспільством.
• Акредитація. Якщо ви бачите члена SBID (Асоціація британського міжнародного дизайну) – це говорить про багато чого.
Надійні виконавці та де їх шукати.
Виставка. Тут представлені бренди-флагмани. Тут всі новинки. Тут найкрутіші продукти. Пройдіть всі стенди! Візьміть контакти, познайомтесь з менеджерами. Це дуже важливо для нетворкінгу.
Важливо співпрацювати з офіційними представниками. В них найкращі пропозиції, найкращі стосунки з фабриками. Це важливо у випадках якихось питань чи рекламацій. Компанії, які впевнені в собі – розвивають свої шоу-руми, простір в якому представляють свій продукт.
Важливо чи підтримується складська програма. Ви знатимете, що вам щось притримають, щось відкладуть. Також за наявності складу в компанії бувають часті розпродажі.
Ціную компанії, які постійно розвиваються. Ті які одразу говорять про гарантії та надійність, про те, що вони виробники або офіційні представники.