Шлях від продавець-покупець до справжнього партнерства не простий. Щоб його здолати, з обох сторін має бути взаєморозуміння та повага, спільні цінності та підтримка. Співпраця із компанією Enjoy та її співзасновником Дмитром Возним – це саме та історія, де бізнес відходить на другий план, а першочерговими стає бажання створювати красивий, стильний, а головне якісний продукт.
Компанія Enjoy на власному прикладі продемонструвала, як за допомогою тканини можна кардинально змінити стереотип про безкаркарсні меблі та як на перенасиченому ринку створити абсолютно новий формат.
Ми вирішили поділитись цим досвідом й провели зустріч на тему «Italiano design: ризик, довіра, експеримент», де Дмитро поділився історією, як тканина стала головним інструментом в еволюції від крісла-мішка до нетривіального елементу розкоші в інтер’єрі.
«Коли ми вирішили розпочати власну справу, ми почали досліджувати ринок. У сфері безкаркасних меблів всі компанії були схожі, – ділиться Дмитро. – Відрізнити одну компанію від іншої дуже складно. Для нас це стало сигналом того, що при вході на цей ринок себе потрібно чітко позиціонувати, пропонувати свій оригінальний продукт.
Основним завданням, яке стояло перед стартом роботи – це змінити уявлення людей про пуфи, показати їх такими якими їх ще не бачили. Тому що здебільшого перша асоціація, яка виникає з пуфом – це безформенний мішок. Втілити ціль в реальність ми вирішили за допомогою італійського текстилю.
В грудні минулого року ми відшили першу серію пуфів в італійських тканинах. Але якої помилки ми допустились тоді – ми боялись експериментувати з виглядом пуфа. Навіть у італійських тканин ми бавились лише з однотонами, робили виключно стримане. Це була наша головна помилка. Ми занадто скромно подали італійський текстиль. Ми з тим існували, існували, але зрозуміли, що потрібно змінювати стан речей.
Тоді ми зустрілись з Сергієм Костенко, генеральним директором компанії Interior Fabrics, аби обговорили як краще можна представити італійську лінійку пуфів у нас на сайті. Так по суті і народилась ідея італійської колекції. Ми зайшли в шоу-рум, побачили весь асортимент тих тканини, на котрі ми попередньо навіть не дивились. Це був Patchwork, полоски Riga Japan, Pixel. Це були різні тканини, які кидаються в очі. Вони однозначно привертали увагу. Вони нас надихнули зробити акцент на яскравих емоціях. І це спрацювало. Концентрація замовлень одразу зросла.
В нас з’явилось чітке позиціонування на ринку серед конкурентів. В Україні окрім нас більше ніхто не пропонує пуфи в таких тканинах. Ще ніхто не ризикнув продавати людям дорогі моделі безкаркасних меблів. Ми зайняли чітку нішу. Італійська лінійка стала флагманом. Вона стала нашою візиткою. За допомогою італійських тканин ми зробили акцент на емоційності і на естетиці. Спочатку пуф сприймався як безформенний мішок, який може зайняти місце тільки в стилі лофт чи в коворкінгах. Зараз же сфера застосування пуфів різко зросла.»
Підсумовуючи, можна ствердити, що ризикувати в бізнесі просто необхідно, але важливо мати поруч себе надійний друзів, вірних партнерів, які допоможуть та підтримають тебе у реалізації геніальних ідей та планів. Компанія Enjoy є тим яскравим прикладом, який на власному досвіді показав, що не варто боятись експериментувати, варто йти непротоптаними стежинами, вийти за межі мейнстріму, адже всім відомо, що на незвіданому шляху менше конкурентів, а від так більше можливостей.