Міжнародна меблева виставка KIFF, що відбулася в березні, зібрала під київським сонцем найкращих у світі меблевого виробництва та дизайну. На цьому форумі ми були раді зустріти багатьох наших партнерів. Ще більшою приємністю стали представлені на стендах дизайнерські меблі у тканинах INTERIOR FABRICS.
Зустрічають по тканині
Весняна виставка – це важливий початок року, своєрідний старт нового сезону. Це можливість протестувати все нове, що придумали. Виробники експериментують з формами, матеріалами, фактурами. Підбирають найкращий одяг для своїх моделей:
– Важливо не боятись імпровізувати, – говорить Любов Цапенкова, власниця дизайн студії Hommie Interior. – Є моделі м’яких меблів, які не дуже добре дивились на попередній виставці. Наприклад, ось цей диван. Він не мав успіху в минулому сезоні. А тепер, коли ми переодягнули його в гобелен (TUNDER – прим. автора), він успішно завойовує серця покупців.
Головне завдання учасників виставки – якісно представити свій стенд, свою концепцію. Отриманий результат повинен справляти враження, бути ефектним.
– Унікальний текстиль додає унікальності й м’яким меблям, – зауважує Наталія Коробова, керівник відділу продажів меблевої фабрики «Сиди М». – Попри широкий асортимент, дуже складно знайти неординарну фактуру та цікавий відтінок, який би підкреслював виграшні сторони моделі. Але при виборі текстилю для виставкових меблів нашим головним завданням є знайти тканини, аналогів яких не існує.
Дизайн, матеріали, декор – усе має гармоніювати. Адже, як говорить пані Цапенкова, навіть найефектніші моделі не справляють бажаного враження, якщо їх виконати у невідповідній оздобі.
Зростання вимог – ознака усвідомленості суспільства
В інформаційну епоху споживача не так просто здивувати. Він є більш обізнаним та знає чого хоче.
– На щастя, сьогодні українці почали жити більш усвідомлено, – зауважує Оксана Буячок, ідейний директор компанії MoDi. – Покупець дивиться на меблі по-іншому. Люди хочуть володіти чимось особливим, тому надають перевагу розробкам іменитих дизайнерів, незвичним функціям та модерновому вигляду. Зріс рівень вимог і до тканин. Клієнти дивляться не лише на ціну, а згадують ще й про те, що тканина потребує чистки, що є котики з кігтиками та діти з фарбами. Також все частіше цікавляться гіпоалергенними та брудовідштовхуючими властивостями текстилю.
Питання зносостійкості тканин також є доволі актуальним на меблевому ринку. Українських виробників вже не здивувати запитанням: а скільки циклів Мартіндейла витримав цей текстиль?
– Замовник хоче, щоб придбаний диван служив йому щонайменше 10 років. Саме тому все частіше люди звертають увагу на технічні характеристики матеріалів, – підкреслює Наталія Донченко, власниця дизайн студії меблів Donna. –Велика увага приділяється питанню практичності та терміну служби. Все тому, що є такий фактор як діти, які стрибають, бігають, проливають сік, малюють фломастерами. На щастя, сьогодні є доступними спеціально розроблені італійські тканини, які витримають усі вищезгадані випробування.
У компанії Hommie Interior переконані, що українські покупці стали вимогливішими, тому що хочуть жити красиво.
– Всі активно подорожують. Для всіх вже є доступними неймовірні картинки з Pinterest. Як результат, покупець хоче європейські моделі, а не звиклі квадратні дивани, – ділиться власними спостереженнями Любов Цапенкова. – До того ж публіка активно вимагає натуральні тканини. А завдяки італійському текстилю ТМ Italvelluti ми маємо чудову можливість знаходити для наших клієнтів неординарні рішення.
Актуальність теми натуральних матеріалів підтверджує й Наталія Донченко:
– Споживач дуже часто акцентує увагу на екологічності. Замовник деколи готовий заплющити очі на те, що натуральні тканини є не такими практичними та менше прослужать, але вони натуральні, і це головне. Такий текстиль завжди підкорює своєю текстурою та красою, тому що найкращий архітектор і дизайнер – це природа!
Безсумнівно, сучасний покупець цінує оригінальність, якість та надійність.
– Замовник хоче, щоб меблі були естетичними, функціональними і, звичайно, доступними по ціні – говорить пані Донченко. – Ситуація на ринку така, що треба вміти поєднати усі вимоги та вмістити їх у продукт – у ваш витвір мистецтва. Так, це складно, але по-іншому ніяк.
Говорити «однією мовою» з клієнтом – це мистецтво. Вміти вдало порадити, запропонувати варіанти, які б були до душі – це основа роботи з людьми:
– Ми завжди відштовхуємось від побажань та запитів клієнта, – говорить Яна Бєлявська, директор з продажів дизайн студії Hommie Interior. – Звісно ж не усі «захцянки» покупців втілюються у життя, адже вони не завжди є функціональними. Тому дуже важливо показати цікаву альтернативу людині, щоб вона їй сподобалась та була практичною.
Бути лідером – означає дивувати
Для високого рівня конкурентоспроможності, завжди потрібно діяти на випередження, постійно моніторити стан ринку, аналізувати смаки та побажання, стежити за світовими віяннями, одним словом – тримати руку на пульсі.
– На разі нема єдиної тенденції, якої б дотримувались українці, – акцентує Оксана Буячок. – Кожна людина шукає щось своє, а «своє» воно є дуже різним. Безперечно, все більшу популярність завойовують модульні системи, адже вони є відголосом нашого динамічного темпу життя. Зараз важко передбачити хід подій: сьогодні ти хочеш ліжко, завтра тобі треба диван, а післязавтра цей диван треба поділити між двома дітьми. Коли ви купуєте модульну систему, ви маєте можливість отримувати той варіант, який потрібен саме зараз.
Якщо компанія хоче бути успішною, вона зобов’язана бути гнучкою.
– Треба дивувати замовників різновидом матеріалів, новими технологіями, цікавими техніками, – говорить пані Донченко. – Щоб зрозуміти, що цікаво сучасному покупцю, ми запрошуємо їх на виробництво, проводимо майстер-класи. Стараємось робити все, щоб бути цікавими.
Бути лідером – це не лише грамотно виконувати роботу, але й підходити до неї персоналізовано.
– Після реалізованих проектів ми часто стаємо друзями з нашими покупцями, – розповідає пані Бєлявська. – Адже ми живемо поруч з ними, навіть знаємо, як звати їхніх домашніх улюбленців. Наші клієнти – це члени нашої сім’ї. І завжди дуже приємно, коли після реалізованих задумів вони до нас повертаються знову і знову.
Кооперація – перший крок до створення витвору мистецтва
Сучасні виробники відкриті до експериментів та співпраці не лише зі своїми покупцями, але й дизайнерами та архітекторами. Якщо в дизайнера зародилась свіжа креативна ідея, він сміливо може розраховувати на те, що її підхоплять та реалізують. Адже усі є зацікавлені в тому, щоб представити світові якісно новий продукт.
– Ми дуже ретельно підходимо до роботи з дизайнерами, тому до них є певні вимоги, – розповідає Оксана. – Розроблена модель повинна були гнучкою до модифікацій, трендовою, щоб її було реально запустити в серійне виробництво, а головне, її мають потребувати.
Задля створення чогось справді унікального дизайнерам треба вміти аналізувати ринок, слідкувати за найсвіжішими тенденціями, розуміти актуальність матеріалів і ще багато іншого.
– Все виходить, якщо є наполегливість та бажання працювати, – говорить Павло Вєтров, український дизайнер-конструктор. – Знайти виробника, який би втілив твою ідею, можливо, лише коли створюєш якісний продукт. А хорошого результату досягнути можна тільки шляхом постійного навчання, розвитку та самовдосконалення.
Сьогодні молодий дизайнер підкорює креативом світові виставки. А все тому, що його меблі створені з глибоким сенсом. Не є виключенням й новий витвір Павла Вєтрова – мінімалістичний диван «Sail», що був розроблений на замовлення компанії MoDi.
– Основним натхненням став паперовий кораблик. Як результат, на дивані ми бачимо основу і свого роду вітрило, яке обтягнуте м’якою знімною частиною. Вона є доволі функціональною, адже сюди можна покласти телефон, книгу чи інші речі. Головною фішкою є те, що оздобу цієї частини можна міняти. У цьому вам допоможуть чохли різного кольору, які можна переодягати відповідно до вашого настрою, – розповідає пан Вєтров.
Ми були приємно здивовані не лише простотою плавних ліній у нетрадиційній формі дизайнерського витвору, а ще й тим, що один із представлених на стенді диванів «Sail» був одягнений у тканини TM Italvelluti – Persempra та Serenata.
Із впевненістю можна сказати, що сучасні покупці та виробники почали дивитись на світ перспективно. Традиційними рішеннями вже нікого не здивуєш, адже рівень вимог до продукту постійно зростає. Досягнути успіху в своїй справі поможуть нестандартні рішення, інноваційні технології та модернові матеріали.