Вікторія Якуша: «Американський дизайн – це спонж»

НОВИНИ

Вікторія Якуша: «Американський дизайн – це спонж»

 

Сполучені Штати Америки – край неосяжних масштабів та можливостей, мрій та ілюзій. Мода, стиль, дизайн, тренди – Америка, так як і Європа, диктує світу власні правила гри. Та чи все ми знаємо про цей заокеанський край? Яким він є насправді?

Вікторія Якуша, український дизайнер та архітектор, вирішила особисто познайомитись із американським арт-простором й поділилась побаченим у своїй лекції «Американський дизайн – який він?»

На цю захоплюючу зустріч потрапила й наш арт-директор – Христина Дубницька. «Цікаво було почути про заокеанську творчість, – розповідає Христина. – Побачивши афішу, вирішила, що це саме той момент, коли можна дізнатися цікавинки з світу дизайну Америки. Це країна, де все стрімко розвивається і дизайн не є винятком. Вразила кількість закулісної інформації, якою ділилася Вікторія. Вона розповідала про роботу в майстерні відомих дизайнерів, про їхні команди, атмосферу, і навіть меблі. Зустріч стала стимулом до експериментів та сміливих рішень. Після лекції, до речі, пощастило особисто поспілкуватись з Вікторією й розпитати детальніше про усі тонкощі дизайну в Америці. Тепер ділюсь з вами нашою натхненною розмовою».

Що для вас є дизайн?

Дизайн – це твоє світосприйняття, твоє світовідчуття, це форма спілкування зі світом. Дизайн дуже багатогранний – він є частиною життя. Навіть ті, хто думає, що вони не є в темі дизайну, в тій чи іншій мірі до нього причетні.

Які, на вашу думку, відмінності між американським і європейським дизайном?

Європейський дизайн має дуже багату історію і культуру. Він розвивався протягом багатьох століть, піддавався впливам різних течій. Європейський дизайн – це дуже глибока філософія. Він став основою для формування стилів у цілому світі.

Щодо американського дизайну, безумовно, він не має настільки багатої культури, як європейський. Америка не плекала власну культуру. Вона взяла по трохи у всіх і поєднала це. Американська культура не еволюціонувала так, як це відбувалось в Європі. Сильна сторона дизайну США – це змішування, в Європі – це глибина, філософія, стиль, лаконічність.  

Яке обличчя має американський дизайн?

Всі бачать масмаркет. Зазвичай, предмети інтер’єру в США не сильно пропрацьовані зі сторони дизайну. Багато плагіату і ніхто цього не приховує. Але я побачила американський дизайн з іншого боку. Це спонж. Він вбирає в себе все, наче губка, і чудово це поєднує. Мені дуже подобається їхній декор. Він авторський, неординарний, багатогранний.

Які тенденції США хотіли б виокремити?

Перш за все, це сміливість в кольорах, формах та текстурах. Американці інтегрують особливості різних національностей. Варто зазначити, що зараз європейських зірок дизайну часто запрошують для роботи в США.

Який дизайнер найбільше вас вразив?

Це Kelly Wearstler. Ми побували в неї в гостях і надихнулись підходом до роботи. Запам’яталась її фраза «Мені не подобається, коли всі предмети інтер’єру купують в одному магазині. Такий інтер’єр виглядає плоским. Він не має глибини».

Щоб створити багатий, глибокий інтер’єр, дизайнерка збирає речі по всій Америці. Крісла, світильники, барні стільці, вази різних епох і стилів – всі ці речі Келлі змішує так, наче вони і не думали існувати окремо один від одного.

Такий контрастний, інтенсивний максималізм потребує немало хоробрості. Але Келлі вдається втілити свої ідеї граючи, фліртуючи з простором. Свобода і сміливість, з якою дизайнерці вдається змішувати кольори, орнаменти і фактури не може не захоплювати.

Натхнення та поради

Уся корисна інформація завжди під рукою. Підписуйтесь на розсилку!

 

Вхід на сайт

Переваги реєстрації

  • знижки до 10% на продукцію та послуги при замовленні з сайту;
  • інформаційна підтримка
  • можливість стати Партнером
Умови реєістрації

форма реєстрації

+38

ДЯКУЄМО ВАМ ЗА РЕЄСТРАЦІЮ

Спеціальні умови діятимуть після активації Вашого облікового запису. Дочекайтеся підтвердження на електронну пошту.