Відсутність обмежень, бажання створювати і робити світ трішки кращим ніж вчора допомогли двом юнакам знайти себе в дизайні та у молодому віці заснувати дизайн-бюро. Повний енергії та ідей співвласник та дизайнер «Хочу раю» Віталій Кирилів поділився з нами цікавою інформацією про дизайн-студію, останню роботу (ергономічне та естетичне м’яке крісло FOCUS chair) та майбутні тенденції розвитку дизайну.
У якому віці Ви створили своє дизайн-бюро? Що Вас мотивувало?
Мені було 22, а братові Юрію – 17 років! Мотивувало внутрішнє бажання винаходити, експериментувати, дивувати.
Розкажіть про свій перший бізнес-проект?
Це був шоу-рум японських рідких шпалер! Робили довго: експериментували, рубали, пиляли і навіть прибирали! Було таке сильне бажання зробити щось класне)!
Яка головна особливість дизайн-бюро «Хочу раю»?
Ми створюємо не просто проекти, ми стараємось в кожному проекті створити мікросвіт: індивідуальний, цілісний, завершений із продуманою кожною деталлю до дрібниць. Можна назвати це сплавом естетики і практичності.
Кого Ви вважаєте своїм головним учителем і чому?
Мабуть, основним вчителем для нас є сам замовник-партнер. Коли ми беремось за створення нового проекту нам дуже важливо зрозуміти бізнес зсередини, і тут нам передаються знання самого власника, те наскільки він любить і знає власну справу.
Коли Ви придумуєте дизайн, наскільки глибоко Ви занурюєтеся в тематику?
Ми стараємось максимально зануритись в тему проекту, прожити ним, щоб дати найкраще рішення.
Як Ви уявляєте собі потенційного клієнта для дизайну який Ви створюєте? (Наведіть приклад).
Це успішна динамічна людина, яка постійно розвивається сама і прагне розвивати власну справу, але перш за все це бізнесмен який любить свою справу, вкладає в неї душу.
Як на Вашу думку буде розвиватися український дизайн у співвідношенні до світового?
Сподіваюся, що ми бачимо народження успішного українського бренду, як загального бренду країни. Ми віримо в оптимістичний сценарій, бо в нас є великий внутрішній потенціал і бажання працювати. Головне, щоб українські дизайнери та виробники врешті об’єднались і почали спільними зусиллями розвивати цей напрямок.
Чи були проекти, від яких Ви відмовлялись і чому?
Так, ми часом відмовляємось від проектів. Нам важливо, щоб поняття першочерговості концепції та її дотримання було важливим та зрозумілим також і нашому замовнику-партнеру. Якщо це не так, то ми не беремось.
З якими замовниками Вам нецікаво працювати?
Із тими хто не живе своєю справою :)
Назвіть улюблені місця, що надихають?
Натхнення насправді всередині нас, а от зовнішні стимули повсюди. Треба вміти вчасно почути свій внутрішній голос, а де – не важливо).
Що Ви рекомендували б обов'язково почитати, подивитися, відвідати молодому дизайнерові?
Молодому дизайнеру варто експериментувати із матеріалами, відвідувати майстерні, читати про нові технологічні тренди та винаходи, щоб розуміти світ на крок вперед і створювати актуальні речі на завтра, а не на сьогодні. Варто подорожувати і відвідувати найбільші світові виставки дизайну. І в цьому величезному потоці інформації не забути про власне Я.